2 hours ago
China Mobile Hong Kong, 2G şebekesini tamamen kapattı. Son operatörün de hizmeti sonlandırmasıyla birlikte Hong Kong'da 2G mobil iletişim dönemi resmen sona ermiş oldu.
|
Çin’de 2G şebekesinin fişi çekiliyor: Hong Kong tamamen veda etti
|
|
2 hours ago
China Mobile Hong Kong, 2G şebekesini tamamen kapattı. Son operatörün de hizmeti sonlandırmasıyla birlikte Hong Kong'da 2G mobil iletişim dönemi resmen sona ermiş oldu.
2 hours ago
Elinize sağlık, çok yararlı bir paylaşım olmuş.
1 hour ago
Güzel paylaşım, takipteyim.
1 hour ago
Başarılı bir rehber olmuş, teşekkürler.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|